Los Angeles dag 2 en 3

29 mei 2017 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Gisteren de hop on hop off bus genomen wat is dit een grote stad zeg. Op een aantal plekken zijn we uitgestapt bv bij een heel leuk winkelcentrum, the Grove daar hebben we bij the cheesecake factory heel lekker gegeten en konden we de winkelstraat goed overzien een stuk cheesecake ging er helaas niet meer in.
Natuurlijk ook in Hollywood gelopen geen tijd gehad om een studio te bezoeken maar wel van de sfeer kunnnen proeven je ziet stoepen vol met sterren tegels van bekendheden, Chinees theater, heel veel bonte reclameborden, bonte mensen, het Hollywood signe hebben we van afstand gezien.
Verder heel veel mooie huizen van bekendheden maar het zegt me niet zo heel veel waar ze bv eten het was wel een het leuk om de sfeer te proeven.
Verder natuurlijk langs de geeikte punten gereden Beverly Hills, Rodeo drive, grote winkel centra, Santa Monica Pier van daar uit was het een leuke wandeling naar Venice beach ons eindpunt, verschillende studio's en ga zo maar door.

Vanochtend een leuke verrassing vanuit ons balkon konden we zien hoe de parkeerplaats aan de overkant van de weg vol stroomde met oude auto's, geweldig om te zien natuurlijk toen we zagen dat er geen auto meer bij kon moesten we ze ook van dichtbij bekijken, zelfs onder de motorkap blonken ze.
Vervolvens naar Malibu gereden ivm Memorial day en zondag was het nogal druk we zijn er dus maar doorheen gereden er was geen parkeerplek meer te vinden.
Prachtig al die witte stranden en huizen, palmbomen ed.
Op gegeven moment zijn we rechts de Canyon in gereden ff weg van de drukte een weer prachtige uitzichten
Ik had eigenlijk ergens een lekker stukje vis willen gaan eten maar het zijn heerlijke zelf gebarbequede ribbetjes geworden zomaar ergens in een leuk restaurantje langs de weg.
Het was een beetje een rare dag we wilden niet teveel meer doen wetende dat het onze laatste dag in Amerika is en we straks weer moeten proberen om alles in de koffers te krijgen.

Ook hier zijn er natuurlijk weer veel dingen waar we geen tijd voor hadden en wilden we graag nog wat langer blijven maar helaas onze vakantie zit erop en morgen in het vliegtuig zal ik mijn laatste verhaal schrijven.

1. Jose lenoir:
    29 mei 2017
    Het ziet er weer geweldig uit allemaal! Wat zijn die weken voorbij gevlogen zeg! Tot snel xxx
  2. Mirjam Lenoir:
    29 mei 2017
    Ja we hebben het geweldig gehad maar het is ook weer fijn om naar huis te gaan, tot dinsdag xx
  3. Annie Lenoir:
    29 mei 2017
    Goede vlucht en hele leuke verhalen met mooie foto's. Heb ervan genoten.
    Tot gauw.
  4. Berry:
    29 mei 2017
    Goede terugreis & bedankt voor alle leuke verhaaltjes!
  5. Vincent Bos:
    29 mei 2017
    Goede terugreis! Mooie verhalen en geweldige foto's! Wanneer gaan jullie weer? ;-)
  6. Ine:
    29 mei 2017
    Wat hebben jullie genoten en wat fijn dat wij mochten meegenieten
  7. Wilma Helgers:
    29 mei 2017
    Veilige terugreis hebben genoten van jullie verhalen en foto's tot snel.
  8. Sandra Paulissen:
    29 mei 2017
    Wat jammer dat het er weer op zit, het is echt voorbij gevlogen! Goede terugreis en tot snel weer. xx