Santa Barbara

26 mei 2017 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

Je gelooft het niet maar richting Los Angeles dacht ik toch echt aan zon, zand, palmbomen, strand enzovoort tot nu toe hebben we regen, mist hele dikke mist, 13° en een gesloten coastway haha, gisteren hebben we voor het eerst de zonnebril niet nodig gehad
Wel hebben we een veld vol echte ja knikkers gezien en we zijn niet in Texas.
Deze keer heeft Peter een goeie neus een echte Amerikaanse bakkerij met pie, brownies, muffins enzo hier moesten we natuurlijk naar binnen en proeven lekkerrrrrr
Wij zijn inmiddels bij de eerste en beste gelegenheid van de 101 af en naar de 1 coastway gereden, een prachtige weg met heel veel wijnboeren tenminste als je ze zag hier reden we echt door de wolken en zag je soms nog geen 10 meter vooruit pffff.
Op de coastway aangekomen verdampt de mist en rijden we een stuk terug richting noorden om toch van deze mooie weg te kunnen genieten.
Zo leuk dat we dit gedaan hebben we zagen stranden vol met zeeleeuwen geweldig je kon ze bijna aanraken, wat een luierikken haha gapen, met zand gooien en vooral niet teveel bewegen, ik plaats maar een kleine fotoreportage van deze​ lieve beesten
Nu weer richting zuiden Santa Barbara stopppppppppp zegt Peter ik zie walvissen het zal toch niet, wij een foto rolletje vol geschoten maar de twijfel sloeg toe rotsen of twee walvissen, ik wil het laatste heel graag geloven maar toen we er de tweede keer langs reden 'zwommen' ze nog steeds op dezelfde plaats hahaha dus???????
Teleurstelling och nee ik heb voor zo'n half uurtje gedacht ze gezien te hebben, lekker gevoel toch.
Weer door richting zuiden met lekkere muziek op de radio en het fototoestel in de aanslag.
We hebben het al eerder mee gemaakt van 12° naar 28° in nog geen 50km het kan dus nog, de temperatuur loopt gestaag op kunnnen​ we de jassen deze laatste paar dagen in de auto laten en wordt het korte broeken weer
Wat ik trouwens nog niet vertelt heb onze auto heeft naast stoel verwarming, nog niet gebruikt ook stoel koeling deze hebben we wel al gebruikt hahaha echt lekker hoor.
Aangekomen in ons hotel ff uitrusten en er weer vandoor in Santa Barbara kun je goed winkelen dat hebben we dus gedaan bij Macy's om de korting te krijgen moest je een kaart hebben gewoon aan een andere klant vragen.
De palmbomen hebben we gezien de zon die liet helaas verstek gaan gelukkig is het niet zo koud.
We hebben echt heerlijk gegeten steak en vis nog ff over de pier lopen en naar bed morgen ons laatste hotel in Marina del Rey gelukkig maar een korte rit en nu maar hopen dat we geen file krijgen zoals de eerste rit.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annie Lenoir:
    27 mei 2017
    Gelukkig toch nog kunnen genieten van de mooie kustweg.