Blue Lagoon

23 januari 2019 - Reykjavík, IJsland

De wekker gezet, vandaag de laptop van René ophalen en dan door naar de Blue Lagoon, deze ligt maar 20 minuutjes van het vliegveld.

Het is werkelijk een prachtig zonnige dag vandaag, tenminste de eerste drie kwartier daarna slaat het weer om en gaat het sneeuwen of te wel een sneeuwstorm , nu maar hopen dat het zometeen weer zonnig is.

Onderweg nog even wat biertjes ophalen die krijg je nl niet in de supermarkt, de laptop is weer onder ons, de lucht is weer opgeklaard, picknick in de auto en we kunnen naar binnen bij de Blue Lagoon.

Dit was echt fantastisch, we waren om 14.00 binnen en om 18.30 weer buiten, wat een heerlijk water, zolang heb ik nog nooit in 'bad' gelegen. We hebben sneeuw gehad, zon en de duisternis. Het water zit vol algen vandaar ook de mooie blauwe kleur en ze eten binnen no time alle bacteriën op. Wij gaan ook tussendoor ff wat eten en drinken, dat kon je trouwens ook in het water doen daar was ook een bar. We hebben 2 keer een masker gehad, helaas hebben we daar geen goeie foto's van zag er leuk uit. Het is echt belachelijk duur maar het geld dubbel en dwars waard.

Weer via tripadvisor een eettentje zoeken haha gevonden, ze hadden heerlijk kreeft soep en bonen/linzen soep en je mocht zelfs een gratis refill. De kreeft soep was bekend in de weide omgeving en smaakte idd voortreffelijk, jammer dat het al donker was want het eettentje lag in de haven.

1. Marion Ritzen:
    Hoi Mirjam en familie
    Wat een mooie dingen maken jullie mee! Ik geniet van de reisverslagen maar zeker ook van de foto's.
    Hoop dat jullie nog een paar mooie dagen tegemoet gaan.
    Lieve groetjes
    Marion
  2. Vincent Bos:
    23 januari 2019
    Dat zijn weer prachtige foto's! Wat een fantastische plekken bezoeken jullie. Dank weer voor het mooie verhaal.
  3. Maud:
    23 januari 2019
    Het is zo mooi om jullie belevenissen te volgen en wat fijn dat jullie zo genieten samen. Veel liefs van ons viertjes.
  4. Berry:
    23 januari 2019
    Net even bij gelezen, Mooie verhalen en nog mooiere foto's hoor!
    Zo te zien en lezen hebben jullie flink wat quality time met elkaar 👍

Oh ja;
    Twee sneeuwvlokken komen elkaar tegen.
    Zegt de een tegen de ander: Waar ga jij heen?
    Ik ga naar Ijsland, een feestje bouwen. En jij?
    Ik ga naar Nederland, paniek zaaien.... 😊
  5. Annie Lenoir:
    23 januari 2019
    Een vakantie vol variatie. Mooie foto's weer.
  6. Mariëlle:
    Mooi! Echt genieten zo samen!! veel liefs Mariëlle