Onze laatste dag😢

25 januari 2019 - Suðurland, IJsland

Helaas was er geen noorderlicht te zien gisteravond, alle vooruitzichten waren prima alleen de wolken gooiden roet in het eten.

Onze vlucht gaat om 6.25 dat wordt dus nachtwerk. We willen goed optijd vertrekken zodat we eventueel genoeg tijd hebben om uit te stappen, voor vanavond hebben ze helder weer voorspelt en een grote kans op het noorderlicht, zou toch wat zijn op onze eerste en laatste dag.

En jawel hoor we rijden om 1.00u weg bij ons huis en 15 minuten later spotten we weer noorderlicht, we hadden allemaal onze dikke kleding aan gedaan zodat we snel konden uitstappen, het licht duurde niet lang maar we hebben het gezien en op de foto. De rest van de rit heeft René met zijn hoofd uit het raam gehangen in de hoop het nog eens te zien, de temperatuur in de auto daalde aanzienlijk brrrr en zijn neus bevroor op zijn gezicht, helaas voor niks. Maar we hebben op onze eerste en laatste dag het noorderlicht gezien, te gek toch😃

Op het vliegveld aangekomen liep alles als een trein, dikke kleren uit, nog wat eten, natuurlijk weer plassen, dat was de rode draad van onze vakantie, vooral van José, 😂 inchecken en nog nooit zooooo vroeg in het vliegtuig gezeten, we waren net niet de eerste.

Deze vakantie heeft ons en mij gebracht wat we ervan gehoopt hadden, veel lol, af en toe mooie (moeilijke) gesprekken, lekker eten, prachtige dingen gezien, rust genomen in ons werkelijk schitterende huis waar we allemaal wel permanent in wilden blijven wonen, gezelligheid, af en toe gemopper, maar niet op mij hoor haha, al met al een vakantie om nooit te vergeten, mooie herinneringen zijn gemaakt❤️❤️❤️❤️❤️

Bedankt voor jullie leuke reacties 😘

1. Marion Ritzen:
    25 januari 2019
    Mooi dat deze reis jullie heeft gebracht wat jullie ervan hoopten.
    Ik vond het in ieder geval heel leuk om te lezen én de mooie foto's te zien.
    Mir, als je een keer zin hebt om nóg meer te vertellen cq foto's te laten zien, dan wil ik graag een keer een kopje koffie komen drinken.
    Lieve groetjes
    Marion x
  2. Conny:
    Noorderlicht (-:
    ...Mooie afsluiting van jullie fijne vakantie.
    Genoten van de mooie foto's en de verhalen.
    Knuffels voor jullie,
    Conny
  3. Miriam Keulen:
    25 januari 2019
    Wow dat is super. Fijn dat jullie er van genoten hebben. Ik heb in ieder geval genoten van de verhalen en foto's. Liefs Miriam😘
  4. Ine:
    25 januari 2019
    Bedankt dat we mee hebben kunnen genieten van de mooie verhalen en alle foto's. Dikke knuffel Ine
  5. Tilly:
    25 januari 2019
    gelukkig heeft de reis gebracht wat jullie hoopten . ik heb meegenoten . tot wnsd
  6. Lionne:
    25 januari 2019
    Mirjam, mijn complimenten voor de leuke verslagen. Super dat we zo op afstand konden meegenieten van jullie bijzondere reis! Een reis om nooit te vergeten!

Dikke knuffel en tot vlug xxx
  7. Annie Lenoir:
    25 januari 2019
    Heel veel mooie foto's en ontzettend leuke verslagen.
    Maar vooral fijn voor dat jullie deze vakantie heeft gebracht waarop je gehoopt hebt.
    Veel liefs annie😙
  8. Sandra Paulissen:
    25 januari 2019
    Bedankt voor de mooie verslagen, het was heel leuk met jullie avonturen mee te lezen:-). Super dat jullie het noorderlicht nog een keer gezien hebben! Ben blij dat jullie het zo mooi gehad hebben. xxx
  9. Jose moers:
    26 januari 2019
    Mirjam,wat hebben we genoten van je blog . Fijn dat als is gegaan hoe je hoopte. Verder lekker nagenieten ook van de vele foto’s . Tot gauw, Ton en Jose
  10. Guido Moers:
    27 januari 2019
    Leuk blog Mirjam! We hebben erg van de vakantie en alle gezelligheid genoten! Mooie herinneringen zijn gemaakt 😘
  11. Vincent Bos:
    28 januari 2019
    Beetje late reactie. Maar ik wil toch nog even laten weten hoe veel ik met jullie heb mee kunnen genieten. Prachtig!