Reis naar ijsland

14 januari 2019 - Geleen, Nederland

Hallo allemaal

Woensdag 16-1-2019 vertrekt ons gezin naar IJsland voor een 9 daagse reis.

De voorbereidingen zijn bijna rond en er wordt druk over en weer geappt over wie wat mee neemt en of we wel genoeg plek in onze koffers hebben.

Vooral José denkt dat nu ze zwanger is ook voor 2 spullen moet mee nemen,  haha dat gaat nog een hele onderneming worden.

René die moet getemperd worden die bekijkt ieder uur het weerbericht en dikt alles lekker aan, onze drama queen;)

Guido die denkt dat hij te weinig plek heeft voor nog een lekkere wiskey in zijn hand bagage.  Je mag het ook in een plastic zakje meenemen hoor.

Peter en ik zijn de rust zelve haha, maar niet heus.  Als we er maar eens zijn in dat eerste huis dan is alles goed.

Het is de natste en warmste winter ooit tot, je raadt het al, volgende week. Het gaat vriezen en sneeuwen gelukkig want regen hebben we genoeg gezien de laatste tijd.

Ik heb weer geen idee of er nog meer verhalen en foto's komen,  vorige keer wel,  dus wie weet.

Il heb een nieuwe reis aangemaakt dat was ik gisteren vergeten, vandaar dit verhaal nog een keer.

1. Marion Ritzen:
    14 januari 2019
    Lieve Mirjam, Peter en familie,
    Wat een mooie reis gaan jullie maken.
    Het zal vast een reis worden met heel veel mooie, intense momenten. Waarschijnlijk ook soms verdrietige momenten.
    Ik wens jullie een fantastische reis toe met z'n allen.
    Liefs, Marion x
  2. Wilma Helgers:
    16 januari 2019
    Lieve allemaal,
    Geniet van elkaar en van het mooie land.
    In ons hart reizen we met jullie mee.
    Heel veel liefs en een dikke kus Rich pap en Wilma.
  3. Jose moers:
    16 januari 2019
    We zijn blij dat jullie goed geland zijn. En de rest komt wel goed. Geniet van elkaar en veel plezier.