We zijn geland

17 januari 2019 - Keflavík, IJsland

Zo we zitten in de auto naar onze bestemming,  de auto, een Toyota land cruiser, is giga maar we hebben de kofferbak toch echt propvol weten krijgen.

Op de luchthaven geen problemen gelukkig maar natuurlijk waren we wel weer de laatste die instapten, de gate ging bijna dicht en willen jullie weten waarom........... José en Guido zaten nog op hun dooie gemak op de wc, haha.

Ook zijn we zijn mooi op tijd geland, onze koffers waren bijna de enigste op de band dus je zou denken die zijn snel weg, nee dus. René, ons chaootje, heeft zijn laptop in het vliegtuig laten liggen, nu maar hopen dat ze hem bellen dat hij gevonden is.

Maar dat mag de pret drukken we zijn onderweg de sfeer is goed en het ziet er prima uit.

Oke jullie geloven het niet maar we hebben het noorderlicht gezien, fantastisch. De reis was echt heeeeel lang maar het noorderlicht kwam precies op tijd en we kregen hernieuwde energie. René en Guido hebben gereden en wij konden lekker genieten van al het moois.

Zo nu lekker naar bed en morgen op naar nieuwe avonturen, welterusten.

1. Conny:
    Noorderlicht....yehhhhh
    😁😁
    Heel veel plezier!!!
  2. Miriam Keulen:
    17 januari 2019
    Geweldig het noorderlicht en dat op de eerste dag. 😃
  3. Annie Lenoir:
    17 januari 2019
    Mooi dat de reis goed verlopen is. En.... het noorderlicht, geweldig.
    Nog een hele fijne tijd.
  4. Maud:
    17 januari 2019
    Oh wauw dat is een mooi cadeautje. Geweldig.
  5. Vincent Bos:
    17 januari 2019
    Wohooooo! Dat noorderlicht is gaaf! Veel plezier daar en hopen dat de laptop gevonden wordt.
  6. Irene:
    17 januari 2019
    Dat noorderlicht ziet er geweldig uit! Veel plezier.
  7. Lionne:
    Wauw, het Noorderlicht!
    Staat ook nog op mijn bucketlist😍
    Geniet nog verder van al het moois 😘
  8. Sandra Paulissen:
    17 januari 2019
    Fijne vakantie!!! En was is dat toch met de familie Helgers (Lenoir) en vliegreizen...... We kunnen voortaan maar beter allemaal de trein of de boot nemen;-)
  9. Gaby Demandt:
    17 januari 2019
    Wat een mooi bericht! Zomaar heel gewoontjes het Noorderlicht op jullie gezicht 🤩.