Los Angeles dag 1

27 mei 2017 - Marina del Rey, California, Verenigde Staten

De weg ernaar toe is een mooie het is echt zoals in de films palmbomen in je achtertuin en de oceaan en het strand in je voortuin geweldig gewoon, oké en de highway 101 ligt ook op een steenworp afstand but who cares ik denk dat je die door de rollende golven niet hoort.
We zijn er en het is fantastisch precies zoals ik dacht en nog beter we waren veel te vroeg en zijn toen maar gaan lopen naar Venice beach onderweg, hoe kan het ook anders staat Johnnie naast ons en we raken aan de praat ik zal je dit zeggen ons hele programma voor de komende dagen staat al vast, we hebben zelfs zijn telefoon nummer gekregen.
Venice beach heeft kanaaltjes zoals het echte Venetië we zijn op een steenworp afstand en volgens Johnnie moeten we er naartoe de mensen die er wonen willen stil houden dat het er zo mooi is ivm hun woongenot het is echt leuk de hele oude kleine huisjes zijn ongeveer 1 miljoen waard maar worden dan gelijk afgebroken om er een super mooie moderne villa te bouwen.
Het strand is een kakafonie aan geluiden en mensen je weet niet waar te kijken, overal sporten, muscle beach, muziek, winkeltjes, fietsers, joggers, skaters, kunstenaars, green doctors haha die verkopen medicinale wiet en gebruiken dat zelf ook, palmbomen, mooie witte stranden stranden, zwervers, een heerlijk briesje en het lang verwachte zonnetje.
We hebben een tijdje staan kijken bij paddle tennis de helft van een gewone tennisbaan, beton, kleinere rackets en een lek gestoken tennisbal het spelletje gaat heel snel maar is leuk om te kijken.
We zitten ff op een bankje om van dit alles te genieten.
In de verte zien we een hoop mensen, ff kijken wat daar loos is een aantal skaters die hun kunsten uithalen in zo'n speciale baan ben blij dat we bij het publiek horen zou mijn armen en benen breken denk ik.
We hebben nog een adresje gekregen bij Mo om daar vanavond uit te gaan eten, wie weet, eerst nog even genieten van het uitzicht vanaf ons balkonnetje, de haven van Marina del Rey.

1. Sandra Paulissen:
    28 mei 2017
    Zo ik ben weer bijgelezen, wij waren namelijk ook een weekend weg. We zijn zelfs nog in Las Vegas geweest dit weekend, weliswaar in miniatuurland (Hamburg) :-). Veel plezier nog in LA, ben benieuwd wat jullie van Hollywood vinden.
  2. Mirjam Lenoir:
    29 mei 2017
    Haha wat leuk hebben jullie je huwelijkscadeau verzilverd.
    LA is ook weer fantastisch alleen hebben we veel te weinig tijd.
    Tot snel weer xx