Terug naar huis

30 mei 2017 - Marina del Rey, California, Verenigde Staten

Lekker op tijd vertrokken uit ons hotel maar dat was niet echt nodig alles verliep prima, vandaag is het Memorial day en dus heel rustig op de weg.
Ook op de luchthaven ging alles makkelijk Amerika is een goed georganiseerd land.
Nu nog ff tijd om wat rond te lopen, voor we aan boord gaan en aan onze lange terug vlucht beginnen.
Als de verzorging aan boord weer net zo goed is als de heenreis, tv, eten, drinken, dekentjes enzo dan hebben we niks te klagen.
Hier ff een paar feitjes:

We hebben 3400 miles is 5472 km gereden dat rijden we thuis in een half jaar nog niet en het was nog leuk en mooi ook.

We hebben nog nooit in zo'n luxe auto gereden.

We hebben iedere dag getankt.

We hebben in 15 hotels geslapen
waarvan 1 lala was en 1 bed lala was.

We hebben vis, hamburger, ribbetjes, steak, Mexicaans, fish and chips, shrimps, waffles, kip, muffins, brownies, salades, kleffe broodjes, toast, scrambled egg, heerlijk fruit, enz. gegeten.

We hebben 4 pakken à 32 flesjes water gedronken, bier en wijn wat minder.

We hebben 7 parken bezocht.

We hebben heeeeeeel veel foto's gemaakt.

We hebben 2 grote steden bezocht.

We hebben als echte toeristen 2 keer de hop on hop off bus genomen.

We hebben zon, zand, oceaan, sneeuw, regen, bergen 10.000 feet, kloven, woestijn, zoutvlakte 885 onder de zeespiegel, uitgestrekte vlaktes en veel brede autowegen gezien.

We zijn in Macy's geweest.

We hebben slechts​ 1 keer ruzie gehad.

We hebben 3 luchthavens bezocht en in 4 verschillende vliegtuigen gezeten.

We hebben onze wandelschoenen en zonnebrillen het vaakst gedragen deze reis.

We hebben 2 keer uitgeslapen tot 8.00 uur.

Willen jullie weten wat we nog meer hebben gezien lees de verhalen dan dan naar een keer.

Iedere dag bijna heb ik wel iets geschreven en foto's geplaatst wist niet dat het zo leuk was om te doen, vantevoren denk je dat kost teveel tijd maar meestal schreef ik in de auto al een stukje en maakte dat s avonds af, hoop dat we jullie een beetje hebben kunnen laten meegenieten van onze reis.
Kortom wij hebben enorm genoten en als je in de mogelijkheid bent gewoon doen.
Berry en Irene bedankt voor jullie tips.
Lionne en Huub ook jullie bedankt voor jullie tips bv in een koffer spullen doen voor ons allebei dan hoef je niet steeds alles mee te zeulen, een tempex koelbox kopen in ieder hotel hebben ze ijs, grote pakken water kopen, schoenen ed in de auto laten het leek soms net de slaapkamer van René vroeger, jullie landkaart haha we hebben bijna dezelfde dingen gedaan, maar vooral bedankt voor jullie enthousiaste verhalen jullie hebben niks teveel gezegd.

Verder iedereen bedankt voor jullie leuke reacties en tot snel weer xxx

1. Jose lenoir:
    30 mei 2017
    Leuk hoor. Ben blij dat jullie het zo fijn hebben gehad maar ik ben ook blij dat jullie weer lekker thuis zijn. Tot straks! Xxxx
  2. Marion Ritzen:
    30 mei 2017
    Ik vond het erg leuk om te lezen wat jullie hebben beleefd, gezien, gedaan, gegeten enz.
    De foto's waren prachtig en ik wil zeker meer foto's zien.
    Welkom terug in de waereldsjtad!
    Gr. Marion
  3. Conny:
    30 mei 2017
    Telkens weer fijne verhalen.
    Telkens weer benieuwd wat jullie gezien hadden.
    Telkens het enthousiasme te lezen in en tussen de regels door.
    Bedankt dat ik mee mocht genieten .
    Groetjes Conny
  4. Lionne:
    31 mei 2017
    Graag gedaan Mirjam en Peter! Te gek dat jullie deze reis hetzelfde hebben ervaren als huub en ik! Wat een prachtige reis hé!
    Leuk geschreven ook elke keer! Ik heb zelf niet elke keer tijd gehad om te reageren! Ons internet op Java en Bali was erg slecht, en het programma druk!

Mochten jullie voor volgend jaar niet weten waar jullie naar toe willen gaan, ga dan weer naar het reisbureau en boek de reis van Sjteavens dan maar weer!
    Gegarandeerd goed
  5. Mirjam Lenoir:
    1 juni 2017
    Haha Lionne wie weet doen we dat wel weer we hebben echt genoten.
    Eerst ff langs komen om jullie verhalen weer te horen